Home Your Account Forums Downloads Clan Members
Shout It Out

Only registered users can shout. Please login or create an account.
¤TÐI¤
TDI
·Home
·¤TŠI¤ Forum
·¤TŠI¤ Memberlist
·¤TŠI¤ History
·¤TŠI¤ Server-rules
·¤TŠI¤ Squad-rules
·¤TŠI¤ Teamspeak-rules
·¤TŠI¤ Ban-rules
·¤TŠI¤ Challenge-rules

·¤TŠI¤ Next Wars
·¤TŠI¤ War Results
·¤TŠI¤ War-Login
·¤TŠI¤ Calendar
·Challenge ¤TŠI¤
·Join ¤TŠI¤
¤TÐI¤
Site menu

¤TÐI¤
User Info
Last SeenLast Seen
Server TrafficServer Traffic
  • Total: 10,428,514
  • Today: 0
Server InfoServer Info
  • Nov 21, 2024
  • 07:43 pm CST

¤TÐI¤
NSNGD Access
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
¤TÐI¤

.: THE DUTCH IMMORTALS :.: Forums

TDI-HQ :: View topic - DKC

Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
View next topic
View previous topic
Post new topic   Reply to topic  TDI-HQ Forum Index » Squad/Server related
Author Message
mr. SYGYS
Guest

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 7:40 am Reply with quote Back to top

Beste mensen,

Zoals iedereen al door had toen ik eigenwijs en stug niet wilde luisteren. is DKC na het vertrek van velen toch op een dood spoor terecht gekomen. Aangezien ik het steeds en steeds drukker krijg heb ik geen tijd voor bhd, wat ik eigenlijk een paar maanden terug al niet meer had.

Na alles wat er al die tijd gebeurt is, wil ik iedereen toch bedanken voor de meer dan 100 % inzet die jullie altijd hebben gegeven in DKC, en ondanks de geschillen toch een onwijs leuke tijd met jullie heb gehad.

Ik heb naar mijn verslagen hart te luisteren en hierbij het hoofdstuk DKC te sluiten in BHD, al ben ik niet van plan te stoppen met BHD. Ik zal zo nu en dan jullie servertje nog wel es bezoeken.

Mocht er ooit een probleem zijn of wat dan ook, jullie kunnen altijd beroep op me doen.

ThatĀ´s all folks!!!

Greets SYGYS
DarkHeart
Spammer
Spammer

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 9:34 am Reply with quote Back to top

.. en toen ging DKC echt dood.. :cry:

GADVER WAT EEN KUTWEEK!!!
2 Van mn geliefde squads doodgegaan.. :cry: :cry: :cry:

View user's profile
mr. SYGYS
Guest

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 9:54 am Reply with quote Back to top

ja man ik weet het. zonder server is het toch best wel moeilijk je kop boven water te houden. want je bekendheid zakt gewoon weg. en sinds joint ops zakt heel bhd trouwens weg. players savonds zijn al met 2000 gezakt naar een slordige 950 per avond. jammer... Ik heb gewoon te weinig tijd en de zin voor bhd ook. denk dat ik beetje als ronald ben. als ik thuis kom duik ik niet meer meteen achter de comp. ff lekker zitten laptopje aan ff lekker een spelletje singel player en naar de meid toe. geen verplichtingen lekker zonder zorgen een keer een game doen als het mij uit komt.

maar hoe is het trouwens met jou willem alles goed ik begon al te denken dat je dood was..

groeten John
DarkHeart
Spammer
Spammer

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:29 pm Reply with quote Back to top

Krijg je he, we spreken ons gewoon te weinig meer, ook teveel ruzie gehad de laatste tijd he..

Mijn verhaal;
Deze week is DTC dood gegaan, we verloren geleidelijk aan steeds meer volwassen members en de jongeren bleven over, daarvan hadden enkele geen zin meer omdat hun maten vertrokken enz.. je kent t wel.
Ik kwam deze week terug van vakantie en meteen een gesprek met de leader aan gegaan omdat ook ik weg wou.. Ook mijn oude maten waren vertrokken enzo en voelde me niet zo gewaardeerd meer.
Die avond is dr een vergadering gekomen over het voortbestaan van DTC en ze zijn tot besluit gekomen dat t niks meer werd en ze geen zin hadden om weer opnieuw te beginnen..

Die avond ben ik bij TDI gejoined omdat ik weet waar ik aantoe ben en iedereen hier ken, denk dat ik me hier wel nuttig kan maken.

Heb ook gedacht aan DKC, maar gezien ik dr zoweinig van hoor en ons contact niet meer is wat t ooit was had ik dr niet zo`n behoefte aan.

Nou ben ik vandaag met mn oude Leader in gesprek geweest en we gaan t straks ff hebben over de Joint Opps clan die we samen gaan oprichten. Misschien valt er wel wat te regelen..

En John verder alles goed met jou? Kom je nog es in de Flapollow, ze zijn aan t verbouwen en t begint steeds meer op een Club te lijken, ook ouder publiek..

View user's profile
XenoMorpH
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 1:25 pm Reply with quote Back to top

Das vet kut m8, voor de 2e maal DKC weg, en nu helemaal met Joint Opps. heb nog eergisteren weer es een uurtje BHD gespeeld.....heb relatief weinig tijd omdat ik ook nogsteeds bezig ben met mn huis (is ie nog niet klaar?..nee, nog steeds niet :cry: )

Ik moet ook nog zien hoe het allemaal zal gaan met BHD, heb JO nog helemaal niet gespeeld.

Mazza...
View user's profile Send e-mail MSN Messenger
Guest

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 2:21 pm Reply with quote Back to top

ja tis jammer ruben. ach ja laten we terug denken aan die 5 jaar van pure fun die we hebben gehad met DKC. er is echt veel gebeurt in al die jaren. Ik sluit DKC af met een lach en een traan. maar nu gaat het echt voorbij. Het eindigd tenminste een keer zonder ruzie en narigheid.

Het eindigd met goede herinneringen en een paar minder goede. al met al ik zal het missen.

Misschien nog een keer een afscheidsfeest tong organiseren hehehe

hmm willen DTC dood? alles sterft langzaam uit man... maar ja geen squad duurt voor eeuwig. ieder krijgt zijn eigen leven en problemen.

greets john
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 6:01 pm Reply with quote Back to top

wat jammer sygys.. ik dacht toch wel dat het weer redelijk ging met dkc.. maar dus niet..
maar jij en de rest zijn van harte welkom in onze server hoor.
als je je eigen verveelt dan kom je maar gezellig knalle Very Happy

Kom eens neuzen op Anya's site Very Happy
Grtz Bitchy
View user's profile Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
oesja
Spammer
Spammer

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 12:08 am Reply with quote Back to top

Jee, er verdwijnenen zo wel veel squads ja....... Jammer hoor..... Het ene spel overtreft het andere, en zo zal het ws bij joint ook gaan.......

Hopenlijk vindt eenieder weer een eigen plekje in zo zijn eigen spelletje !

Wat mijzelf betreft, ik hou het wel bij bhd hoor !

View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum